maandag 14 januari 2013

Nieuwe artikelen

Hallo iedereen,
Hi everyone,
 
Eerst en vooral wens ik jullie allemaal het allerbeste voor 2013!
En we beginnen het nieuwe jaar alvast met allerlei leuks dat is binnengekomen.
 
First of all, I wish you all the very best for 2013!
We start the new year with lots of goodies that came in our store.
 
 
De Big Shot is terug op voorraad
The Big Shot is back in stock
 
 
Leuke stempeltjes
 
 
Tja, wat kan ik zeggen, het is nooit te vroeg om aan Halloween kaarten te beginnen hè LOL, en met deze leuke stempels kan dat absoluut geen probleem zijn.
Well, what can I say, I firmly believe it is never too early to start thinking about new Halloween cards LOL. And with these new stamps, it can't be much of a problem.
 
 
Nog meer stempeltjes
 
 
Voor Valentijn een leuke reeks van Me To You. Er zijn 4 stempeltjes, papier, stikkers, ...
A valentine collection from Me To You
 
 
Van Papermania weer leuke stempelsetjes.
 
 
Penny Black
 
 
 
 
Een aantal nieuwe ponsen van Martha Stewart.
 
 
Mo Manning door Stamping Bella
 
 
 
En enkele leuke stikkersets. De kardinalen heb ik o.a. gebruikt op een kerstkaart met de Memory Box mallen, die kaart vind je hier.
 
Zo dat was alvast het eerste deel nieuwe artikelen, de rest volgt snel.
 
Groetjes
Inge
 
 

Geen opmerkingen: