vrijdag 1 juni 2012

Kaartentasje


Hallo iedereen,
Hi everyone,

Vandaag laat ik jullie m'n workshop voor volgende week zien: een leuk kaartentasje.
Het tasje is gemaakt met Bazzill cardstock en papier van Simple Stories. Zodra ik dit papier zag was ik er verliefd op, de kleuren, de tekeningen, .... en wist ik direkt waarvoor ik het wou gebruiken. Dit tasje is trouwens niet alleen om kaarten in te steken, je kan er heel makkelijk foto's insteken, een klein kadootje, er is genoeg plaats voor 2 mini albums, .... 
Today I'm showing you my workshop for next week here in the store. It's a little bag made with Bazzill cardstock and paper from Simple Stories. I just love the colors and design of this paperline.
This bag is multifunctional, you can use it to store photo's, a little gift, 2 mini albums, ....

En met de overschot van het papier voor het tasje heb ik deze bijpassende kaarten gemaakt, zodat het een leuk kadootje wordt voor die ene speciale persoon.
And with what's left of the paper for the bag, I created these matching cards so it makes a lovely gift for someone special.

Om alles aan te kleden heb ik gebruik gemaakt van een wijzer van Tim Holtz, en stempels van o.a. Hot of the Press, Hero Arts en JustRite.
For embellishments I used a game spinner from Tim Holtz, and stamps from Hot of the Press, Hero Arts and JustRite.

Zo, dat was het weer voor vandaag. Hopelijk hebben jullie genoten van deze preview.
groetjes
Inge

Geen opmerkingen: