woensdag 15 februari 2012

Stepkaart voor vrouwen

Hallo iedereen,

Hi everyone,

Vandaag laat ik jullie een nieuwe kaart zien die we vrijdag in de workshop gaan maken, deze keer heb ik me eens gewaagd aan een Stepkaart.

Today I'm showing you a new card that we're going to make in the workshop this Friday, this time it's a Stepcard.


De voorkant is gemaakt met stempels, inkt en een embossingfolder. Een moderne uitvoering van een Tim Holtz techniek.

The front is made with stamps, ink and an embossingfolder. A modern adaptation of a Tim Holtz Technique.


Hiervoor heb ik papier gebruikt van Sandylion dat ik nog in de winkel had liggen.

The paper that I used is from my store and is from Sandylion.


Ik heb ook nog een mannenkaart gemaakt met dezelfde techniek, maar die laat ik morgen zien.

With the same technique I made a card for men, but that one I'll show tomorrow.

Groetjes
Inge

Geen opmerkingen: