maandag 5 september 2011

Auto uit scrappapier

Hallo iedereen,

Vandaag kan ik jullie eindellijk de auto laten zien die volledig uit scrappapier van SEI gemaakt is. Het was een kadootje voor een vriendin en haar man die onlangs hun huwelijk vierden.

Hi everyone,

Today I can finally show you the car I made out of SEI scrappaper. It was a present for a friend and her husband, they recently celebrated their wedding

Vooraan heb ik nog met kant en lint enkele trouwringen bevestigd, deze had ik al lang en waren van Jolee.

I had some weddingrings from Jolee that I attached on top with some ribbon and lace.

De ruitenwissers zijn gemaakt van een paperclip, de koplampen met een splitpen.

The windscreen wipers are made from a paperclip, the head lamps are made from brads.
En zoals jullie zien, kan de koffer ook open.
And as you can see, the car trunk opens as well!
Natuurlijk moest ik ook een doos maken om de auto af te geven, gelukkig had ik een idee hoe het moest van de cupcake box, maar ik heb er wel enkele aanpassingen aan gegeven om het wat steviger te maken en moest ik ook de maat veranderen.
As usuall I had no giftbox for this car, so I made one myself, using the cupcake box as a starting point. I did have to alter the size and I made some changes to make it more sturdy for this car.
Zo, dat was het weer voor vandaag, tot binnenkort!

6 opmerkingen:

celia zei

Awel het was dus voor "mijn" auto dat ik de doos nodig heb.....;)
Hij is ook afgeraakt.
Maakte nog een tweede kinderwagen maar die zou ik precies indezelfde doos dat ik al eerder maakte zetten....dan kan ik de achterkant nog met bloemetjes versieren...alhoewel dat miss ook wel mooi zou zijn in die doorschijnende sheets...hmmmmm ge doet me twijfelen. LOL!
Dankjewel voor je lieve reactie!!!

Crealin zei

Hey Inge,

je auto is een prachtstuk, jouw blog is zo'n bron van inspiratie...je kan er wat van!

Hopelijk tot gauw,

Lins ;-)

ps nog eens bedankt voor de fijne en gastvrije ontvangst. Ook de groetjes aan je mama.

Inge zei

oh wat een complimentjes, echt leuk hoor, ik moet ervan blozen.

Ik ben blij dat jullie jullie hier geamuseerd hebben, dat is toch waar het allemaal om gaat.

Tot binnenkort

Groetjes
Inge

Patrice zei

Amaai Inge wat een prachtig werkstuk!! Hoe blijf je het verzinnen en waar haal je nog de tijd? Heel heel knap..

Groetjes Patrice

Vera zei

Inge, bedankt voor dit prachtige cadeau voor m'n huwelijksfeest !
Zo mooi en zo fijn uitgewerkt.
En uniek : niemand anders ter wereld heeft dit.
M'n man Lieven was ook onder de indruk , en wou het direct van dichtbij bekijken, koffertje opendoen, kijken welke auto-onderdelen je allemaal had gebruikt, ...

groetjes van één van je "oudste" leerlingen, Vera

Riet zei

Wowwww Inge,die is echt schitterend gemaakt,super die oude stijl.

Liefs Riet.