maandag 13 juni 2011

Vlinderkaart

Hallo iedereen,

Sorry dat het zo lang geduurd heeft voor ik nog eens iets op m'n blog zette, maar het is hier hectisch geweest.
De meesten onder jullie zullen ondertussen wel weten dat ik hier in huis enkele verbouwingen heb laten doen, en het plan was van ongeveer een week zonder computer te zitten en veel te knutselen....... Niet dus, het is met alle extra werken zoals schilderen, uitgelopen tot vorige week, en toen moest ik nog alles terug zetten, waaronder deze computer, nog enkele workshops voorbereiden, ....
Gelukkig is nu zowat het grootste gedeelte gedaan, en kan ik me weer op het knutselen en hondjes knippen concentreren.

Hi everyone,
Sorry it took me so long to update my blog. As most of my friends and customers know, I did some renovating in the house and the plan was to be without computer for a little over a week and doing lots of crafts. Well, that was the plan, but as always, it turned out differently, and with all the painting and cleaning, it lasted untill last Thursday, to set everything back up.
And this weekend I focused on getting my next workshop ready, but I'm finally back! And now I can focuse ones again on grooming dogs and doing crafts.

Deze kaart heb ik gemaakt met een techniek die ik al eens op het internet gezien had, maar die nog leuker geworden is omdat de bekende Tim Holtz zo vriendelijk was om ons te voorzien van een tekst stempelset in spiegelbeeld. Deze techniek ga ik zeker nog eens in een workshop gebruiken, het resultaat is fantastisch al zeg ik het zelf.

This card was made with a technique I saw on the internet a while back, and since Tim Holtz was so kind to provide us with a reversed text stamp set, I decided to give this a technique a try and as you can see, it turned out fabulous. Definetly something I will incorporate in a future workshop.

Tot binnenkort!

Geen opmerkingen: