dinsdag 25 mei 2010

kaart: De prinses en de kikker

Ik blijf ze geweldig vinden, dus hier nog een kaartje met de nieuwe Magnolia stempeltjes, de prinses (Longing Tilda) in haar raam en de kikkerprins (kijk naar de tekstbanner bovenop de toren), het gras met vlinders is van een oudere collectie van Magnolia.
Het is wel een kaart, maar ik moet toegeven dat de kaart wel iets te groot is en niet in een envelop past :) maar ik vond het idee gewoon zo leuk dat ik het moest proberen.

I just can't stop using these gorgeous new Magnolia stamps (so don't say I didn't warn you!), this time I used Longing Tilda, the window and the frog prince (and look at the text on the banner on top) The grass and flowers is also from Magnolia from an older collection.
Although this card is just too big to put in an envelope, I like it a lot (even if I say so myself :))

Ik heb distress re-inkers gebruikt om de stempels in te kleuren en de blendingtool met de inkpads voor de achtergrond, ik vind deze techniek heel leuk om te doen, vooral omdat je er zo'n mooi resultaat mee krijgt. Het dak van de toren is met papier van Doodlebug gemaakt. Op de foto is het niet te zien, maar ik heb stroken papier gesneden en ze met een scallop randpons geponst zodat het net dakpannen zijn, en de vlaggestok is een crystal pin van Maya Road.

I used distress re-inkers to color the stamps and the blendingtool and distress inkpads for the background. I really like this technique a lot, it's fun and gives a lovely result.
The roof of the tower I made out of pieces of Doodlebug paper that I punched with a scallop border punch, so it resembles rooftiles, and the flagpole is a crystal pin from Maya Road.

Tot binnenkort!

1 opmerking:

Karine zei

Het is een prachtig kaartje en in het echt is hij nog meer om van te snoepen.
Groetjes Karine