woensdag 13 januari 2010

Valentijn canvas

Vandaag laat ik jullie mijn valentijn canvas zien, gemaakt met het nieuwe papier van Fancy Pants: Vintage Valentine.


Today I'm showing you my valentine canvas, made with the gorgeous new Fancy Pants paperline: Vintage Valentine.



Ook hier heb ik weer een aantal nieuwe technieken gebruikt, o.a. met Utee, een dikke embossingpoeder.

Here I used some new techniques, for example the middle on the left with Utee.

En om het helemaal af te maken is er nog een verrassing, er is nl. een luikje dat opengaat, en hierachter is plaats voor nog meer foto's, of een mooie tekst of ...

And to top it off, there is a little surprise, you can open a secret panel revealing even more photo's or you can put a lovely text behind it ...

en zoals iedereen kan zien, het is niet omdat de papierlijn Vintage Valentine noemt, dat je het ook alleen maar voor Valentijnsfoto's kan gebruikt worden. Je kan deze canvas gebruiken voor alles waar je van houdt, of dit nu een persoon, een stad of plaats, een gerecht, je hobby, ....is maakt niet uit.
Ik heb hier van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn 3 viervoetige schatjes de hoofdrol te laten spelen. Zijn ze niet lief?!!!
And as you can see, it's not because the paperline is called; Vintage Valentine that you can't use it for anything else. This canvas can be used for anything you love, being a person, a place, a movie, your hobby, ...it doesn't matter.
I took the opportunity to use my 3 four legged babies to finish this canvas. Aren't they just too cute?!!

2 opmerkingen:

Karine zei

Hoi Inge, wauwwwwww dat is prachtig hoor ! Ik kom hem binnenkort in het echt bewonderen en dan zal dat papier wel in mijn mandje vallen.
Groetjes Karine

Patrice zei

Ik kan haast niet wachten om hem zelf te leren maken...
Heeeeeelll mooooooooie!!!