woensdag 28 oktober 2009

Halloween doodskistjes met de QK Silhouette

Vandaag laat ik jullie nog een leuk projektje zien dat ik gemaakt heb met de Silhouette, een digitaal snijtoestel.
Today I'm showing you a fun project that I made with my Silhouette, a digital cutting tool.

De doodskistjes zijn doosjes die ik via Quickutz aangekocht heb en die ik uit Bazzill Raven heb uitgesneden en versierd met stempels van Inkadinkado.
I bought the coffin template from Quickutz and cut it out of Bazzill raven. Then I decorated them with clear stamps from Inkadinkado.

In het deksel van het kistje links heb ik een opening gesneden waarachter ik een transparante sheet geplaatst heb zodat je het skelet in de kist ziet.
I cut the top of the coffin open, placed a transparant sheet behind it so you can see the skeleton inside.

Ook leuk om Halloweensnoep in te steken voor op de Halloween feesttafel.
Ideal for decorating your Halloween table with some candy inside.

Geen opmerkingen: