woensdag 12 augustus 2009

Cards Magazine




De vakantie is voorbij en we zijn weer hard aan het werken in het hondenkapsalon, gelukkig heb ik deze zaterdag vrij met moederdag om te bekomen :)

Sinds enkele maanden verkoop ik het magazine Cards, eigenlijk is het geen magazine, maar een echt boekje met prachtige foto's met de vermelding van welk materiaal ze gebruiken en héél weinig advertenties. Echt de moeite om inspiratie op te doen.
Nu ben ik op zoek naar 1 persoon die een abonnement van een klant van mij wil overnemen (ik moet deze boeken nl. per 6 aankopen).

Heb je hier interesse in? Kom dan gerust eens langs (dan kan je ineens het boek rustig bekijken) of stuur me een mailtje of bel ons tijdens de openingsuren.

Vanaf volgende week is de nieuwe workshoplijst hopelijk ook weer in orde en dan laat ik hier zeker enkele foto's zien zodat jullie weten welke leuke projekten jullie weer kunnen verwachten.

Vergeten jullie ook de workshop van het mini album in canvas niet?

Geen opmerkingen: