maandag 22 juni 2009

Stempelkaarten met Gesso techniek

Vandaag laat ik jullie enkele kaarten zien waar ik de achtergrond met de Gesso techniek heb gemaakt die ik volgende zondag in de workshop van het Jute Mini album ga uitleggen (zie 2de foto bij het jute album). Voor de rest heb ik distress inkt en een heleboel stempels gebruikt.

Today I'll show you some cards I made, the background is made with the Gesso Technique I'll explain next sunday here in our workshop Jute Mini album (see 2nd picture of the mini album). I also used distress inkt and lots of stamps.

Hier is de achtergrond wat verdrongen door de fellere kleuren, de stempels die ik hier gebruikt heb zijn van Tim Holtz die net zijn binnengekomen.

Here the background isn't very visible because of the bright colours, but trust me, it's there :) the stamps I used are from Tim Holtz that came in our store last week.


Hier zie je de achtergrond weer duidelijker (de tabelletjes), en naast de Tim Holtz stempels heb ik ook een stempel van Artemio gebruikt.

Here you see the background clearer (the numbers in the background ). Again I used Tim Holtz stamps but also a stamp from Artemio

Geen opmerkingen: